Česta pitanja

1. Da li je moguća isporuka van teritorije Republike Srbije?

Za sada ne postoji mogućnost isporuke pojedinačnih proizvoda van teritorije Republike Srbije.

2. Kako da znam da sam sigurno obavio/la poručivanje?

Kada kliknete na dugme „POTVRDI“ na Vaš e-mail će stići poruka sa detaljima porudžbine zajedno sa PDF fakturom. Ukoliko nakon 30 minuta ne dobijete mail sa potvrdom porudžbine molimo Vas da nas kontaktirate na cafenoir.obj@gmail.com


3. Greškom sam poručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?
Ukoliko ste greškom poručili proizvod molimo Vas da nas kontaktirate na cafenoir.obj@gmail.com u roku od 2 sata od poručivanja


4. Uneo sam pogrešan podatak o sebi i tek kasnije uvideo grešku. Kako mogu to da
ispravim?


Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici "MOJ NALOG". Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoju porudžbinu, njihove statuse, kao i omiljene proizvode.


Za sve primedbe, žalbe i sugestije pišite nam na e-mail adresu cafenoir.obj@gmail.com Kontaktiraćemo Vas u najkraćem mogućem roku.